جستجو :
عنوان

جمعه ٠٢ تير ١٣٩٦

تقویم
اوقات شرعی
تلفن ثابت اعتباري

 

 

 

 

تلفن ثابت اعتباري

توجه روزافزون توسعه ارتباطات،نياز و دستيابي آحاد جامعه به امكانات و سرويس هاي جديد مخابراتي،دست اندركاران شركت مخابرات استان قزوين را بر آن داشت تا با ارائه سرويس جديد تلف ثابت در قالب عرضه جديد تلفن ثابت اعتباري(prepaid) اقدام نمايد.

اين سرويس اولين بار در استان قزوين در خردادماه 89 افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

تلفن ثابت اعتباري (prepaid) چيست؟

در سرويس فعلي تلفن ثابت مشتركين پس از استفاده در هر دوره با دريافت قبض تلفن نسبت به پرداخت مبالغ مكالمات خود اقدام نمايند.

در سرويس اعتباري تلفن ثابت،متقاضيان با دريافت و اشتراك يك خط تلفن اقدام به خريد كارت شارژ اعتباري به مبالغ مورد نياز مي نمايند.با فعال نمودن مبلغ شارژ در واقع هزينه هاي مكالمات خود را قبل از تماس پرداخت مي نمايند.در صورت اتمام شارژ مي توانند نسبت به افزايش اعتبار اقدام نمايند. به اين ترتيب مشتركين مديريت مستقيمي بر روي كاركرد و مبالغ پرداختي تلفن خود دارند.

نحوه دريافت سرويس تلفن ثابت اعتباري  

- مراجعه متقاضي به مراكز مخابراتي شهر قزوين(اين سرويس در حال حاضر در شهر قزوين ارائه مي شود)

- تكميل فرم ثبت نام

- پرداخت هزينه اتصال(103000 ريال)

- دريافت خط تلفن

- تهيه كارت شارژ از مراكز مخابراتي

نحوه فعال نمودن و افزايش اعتبار تلفن

پس از تهيه كارت شارژ تلفن اعتباري(از مراكز مخابراتي) به مبلغ دلخواه، به روش ذيل مي توانيد اعتبار تلفن را افزايش دهيد.

1- تلفن ثابت اعتباري خود را در حالت tone قرار داده و #100* را از چپ به راست شماره گيري نماييد.

2- پس از شنيدن پيام، رمز شانزده رقمي كارت شارژ را وارد نماييد و علامت# را بزنيد.

3- پيام ميزان اعتبار فعلي پخش مي گردد.( مبلغ كارت به اعتبار قبلي تلفن افزوده مي شود).

اعلام باقيمانده اعتبار 

1. گوشي تلفن اعتباري خود را درحالت tone قرار داده و #101* را از چپ به راست شماره گيري نماييد.

2. پيام ميزان اعتبار فعلي براي شما پخش مي شود.

ريز مكالمات

اخذ ريزمكالمات از طريق وب و يا مراجعه به مراكز مخابراتي

مزاياي تلفن ثابت اعتباري

- مديريت بر روي هزينه تلفن ثابت

- عدم مراجعه به بانك جهت پرداخت قبض تلفن و جلوگيري از ازدحام و ترافيك كاري بانك ها

- تهيه كارت شارژ با مبالغ مختلف

- امكان تهيه كارت شارژ از طريق اينترنت

- پرداخت هزينه اتصال كمتر

- عدم قطع تلفن به دليل بدهي

- امكان دريافت سرويسهاي رايگان

- تفكيك اعتبار چند مشترك برروي يك شماره تلفن

- عدم چاپ قبض،صرفه جويي در مصرف كاغذ

- جلوگيري از ميليون ها سفر غيرضرور

- كاهش آلودگي، مصرف سوخت، ترافيك، صرفه جويي در وقت و هزينه و حذف مراجعات حضوري

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

#كلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق
به مخابرات استان قزوین می باشد.

صفحه اصلي|اخبار|نقشه سايت|ساير خدمات آماربازديدكنندگان:بازديد امروز :961  كل بازديد: 2237405